Ekonomisk?

Sitter och tittar runt på Internet på olika saiter. Fastnade på Gina T. Hittade huuur mycket snygga kläder som helst som jag vill ha!!
Såklart så har jag lovat Micke att sluta shoppa upp alla mina pengar. Så får nog inte bli nått mer på ett tag... måste nog rensa bland det jag har först. Så det går in nått nytt.
Håller i och för sig med honom när man väl funderar. Var inte kul när vi satt och funderade på vad bara alla mina skor var värda i pengar... Nej får allt nöja mig med det jag har ett tag frammåt!
En ekonomiskare Sara ska det bli! (ett försenat nyårslöfte kanske?)


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha.. du är rolig du! Hoppas du kan hålla igen plånboken då ;)

2009-01-15 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0