En ledig dag

Idag var en ledig dag. Åkte ner till stan och fikade på nya fiket Som hemma med Elin. Riktigt trevligt!! Cafét var nyrenoverat och jätte frächt. Det var målat och inrett i vitt och grönt, riktigt stilrent. De hade även massvis med godsaker, baguetter, pajer, cupcakes och massa annat smaskit! Var hur som hellst riktigt mysigt att fika med Elin, pratade lite studenten och sånt. Blev bokad som fotograf med, så nu får jag väl öva på att ta fina porträttbilder =P
Efter fikastunden åkte jag hem till Moa och hälsade på. Trevligt det med.


Fick två jobbiga besked idag. Först så ringde ju Göteborg och sa att jag inte kunde tillgodoräkna mig en hel kurs, sedan ringde min lärare och sa att jag inte fick projektet på Impera. Lite trist. Men får ta nya tag och tänka om.
Pratade med Henric i klassen idag och han skulle ringa Sigma om deras projekt så eventuellt ska han och jag göra ett projekt där. Får hålla tummarna för det istället nu! Verkade ju faktiskt bra det med.
Angående poäng så får jag väl försöka mig på tentan i maj. Annars funderar jag på att läsa någon kurs i sommar på 15 poäng. Micke B sa även att jag skulle på högskolepoäng för nästa konsert, det låter ju inte fel det heller! Löser sig nog med tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0