Helgen är igång

Blev en lugn start på helgen.
Var ju och fikade med Carro på stan först. Trevligt! =) Blev fika på Som hemma igen. Hann även med en liten runda på stan. Carro "tvingade" mig köpa ett par svarta jeans med dragkedja längst ner på benen från Jon &Jonna för 150:- Riktigt snygga var de! Fick även med en grå tröja gratis! Nice nice. Blev även en sväng in på systemet.

Frammåt kvällningen blev det sushi! Mums! För mig iaf, de andra köpte kebabtallrik och hamburgare. Kände mig såå nyttig ;P Nejdå.. men sushi är nog ganska beroendeframkallande... när man väl testat det kan man inte sluta!
På sena kvällen åkte vi till Daniel där vi skulle vara barnvakt. Daniel skulle nämligen hämta Linda i K-stad, så då vaktade vi barnen.



Idag kommer Robin hit! Det ska bli kul, va väldigt länge sedan jag träffade honom. Tyvärr följer inte flickvännen med.. är riktigt nyfiken på vem hon är!
Ikväll blir det fest då vi ska fira att Mikael P fyller hela 22 år!


Nu ska jag städa lite tror jag... eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0