Nya terminen igång

Så är nya kursen och terminen igång. Var på introduktion idag. Kommer nog bli bra det där =)
Ska bara bestämma vad man ska göra för projekt..

Förlorade aktionen på Tradera om Converseskorna jag trånat efter... jag ledde ända fram tills det var 1 minut kvar, då blev jag överbudad med 10 kronor!! Och inte kunde jag buda över då jag var i skolan och inte såg hur det gått förens vid 14.00 när jag kommit hem. Typiskt!
Jaja.. får se om mamma hittat dem i Amerika, annars köper jag dem kanske ändå för orginalpris.


Ikväll blir det boxning! Var jättelänge sedan jag tränade det, så ska bli kul. =) Minns att det var sjukt jobbigt.. Men behöver lite kondotionsträning. Imorgon blir det lite lugnare med Body Balance... Så blir det även Body Pump på fredag. Mycket träning denna vecka, både kondition, smidighet och styrka! Ska ju även rida islandshäst på lördag, och det har jag med hört ska vara ganska jobbigt =P Kommer bli dunder-fit efter denna vecka ;) haha



Nu har Micke åkt till Eskilstuna igen. Trist.. Men det här är antagligen sista veckan han behöver åka dit. Sen hoppas jag han kommer jobba här hemma ett tag. Han har ju legat ute på jobb sedan oktober/november. Är så trist att vara hemma själv..

Kommentarer
Postat av: moa

haha det förstås :P

Ett par träningsbyxor & ett par ballerina .

2009-01-19 @ 18:58:59
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0