Rensat i garderoben!

Ni som känner mig vet att jag är värdelös på att slänga saker. Speciellt kläder och skor... även fast jag inte använt det på 2 år så tänker jag att det KAN ju komma till användning.. någon gång!

Med tanke på mitt spontan- shoppingförbud av Micke och min överproppade garderob, så bestämmde Micke och Moa igår att Moa skulle rensa ur min garderob. Och så blev det, idag kom Moa hit och hjälpte mig rensa! Och vad bra hon var på det! En hel sopsäck med kläder slängdes! Har ALDRIG slängt så mycket förut i mitt liv... inte ens när jag flyttade. Slängde till och med fem par skor! Inte illa!

Det som jag inte använde längre men ändå var fint och frächt (vissa inte ens använt) hjälpte Moa mig med att lägga ut på Tradera. Så nu kan ni gå in här och buda! =) Så får vi se om det är nått som går att sälja, annars får jag väl slänga med det sen eller nått...



Sopsäck full med gamla kläder jag aldrig använder.

Och titta vad luftigt det blev i garderoben!





Tusen Tack Moa för hjälpen! Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0