Samtal från Göteborg

De ringde nyss från Göteborg Universitet. Jag har skickat in en ansökan dit angående tillgodoräkning på Sociologi. Tydligen kunde man inte tillgodoräkna sig en hel kurs... Typiskt! (att inte studievägledaren i Örebro visste de!?) Så nu skulle i alla fall hon från Göteborg skicka ett brev som intygade att de poängen jag klarat i Örebro stämmer överens med en Sociologi kurs i Göteborg... Så får vi se vad det kan leda till.. Misstänker att jag får förbereda mig för den där tentan i alla fall.. suck! Är ju "bara" 6 högskolepoäng som saknas.. Men svårt att sätta sig in i alla de där gubbarna igen, när jag inte läst det på ett år! Bara att hoppas på det bästa. Tror nog det är dags att hämta min tenta och se vad jag kunde och inte. =P

Idag ska jag fika med Elin, mycket trevligt =) Hon ska till tandläkaren innan så får se om hon kan få i sig nått ;) hihi
Nejdå... Får hoppas hon får ta ut tandställningen snart i alla fall!
Ska testa nya fiket Som Hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0