Sista dagen på terminen

Idag var sista dagen på denna termin.
Hade presentationsseminarium för våra C-uppsatser.
Jag var jättenervös.. men det gick faktiskt riktigt bra. Jag och A hade visserligen inte lika seriösa presentationer som alla andra, men det behövde man inte, och kändes lite roligare att göra det mer lättsamt. Blev ändå så himla mycket att lyssna på.
Det gick över förväntat bra att stå inför alla och prata med! Jag klarade mig utan att varken spy eller svimma ;P haha Nejdå, men kändes inte så farligt faktiskt.
Allas presentationer var intressanta och bra, kul att höra vad alla skrivit om, även fast man redan hade ett humm.
Nu kommer många att försvinna till andra universitet, kurser eller jobb.. =( Det känns jätte tråkigt faktiskt! Har haft så himla trevligt ihop. Många har jag läst 2,5 år med, så det kommer kännas konstigt att de försvinner nu.
Jag, Ann-Sofie, Nicklas, Jens och Johan kommer i alla fall läsa projektet tillsammans, så några är kvar i alla fall!
Den kursen börjar på måndag. Ska bli intressant att se hur den kommer gå till.. har faktiskt inte alls stor koll på den.
I helgen ska jag i alla fall inte tänka på skolan alls! Ska släppa den där hemska uppsatsen och bara vila hjärnan! =)



Blev en helg hemma i alla fall... Får se vad vi fyller på den med nu då...

Kommentarer
Postat av: moa

testar lite bara..

2009-01-16 @ 20:31:48
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: moa

testar lite bara..

2009-01-16 @ 20:31:51
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0