UppsatSkit

Idag hade vi oppositionsseminarium. På ett sätt gick det bättre än förväntat. Var rädd att det skulle bli ett korsförhör, och att massa var helt fel. Men det mesta var ändå bra, men har ändå en hel del som måste skjusteras innan fredag då uppsatsen ska lämnas in. Lite nervös över hur det ska gå faktiskt...

Försöker sitta nu och kolla över kommentarerna.. Men glider lätt in på annat när man är trött i huvudet. Får fokusera mer och ta nya tag imorgon.
Usch vad jag är trött på den här uppsatsen nu. Vill bara slänga den ut i snön och sparka på den. Tyvärr har jag den bara i datorn så skulle inte bli så bra...
Jag kommer vara lycklig den dag uppsatsen blir godkänd och jag slipper det här.

Kommentarer
Postat av: eliin

släng ut datorn sara :P hihhi

2009-01-05 @ 21:23:11
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: Lisa

usch fruktar för den terminen kan jag säga :P hoppas vi ses snart du :D

2009-01-06 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0