20- års kalas

Söndag igen, fy vad helgerna går fort!
Igår hade Erik 20 års kalas. Det bjöds på grillat och jordgubbstårta, allt var jättegott!! Satt ute på altanen i regnet, var riktigt mysigt att sitta under det smattrande taket. Erik fick massa skojiga paket, och bordssmul-dammsugaren i form av en robot som han fick av mig testades ordentligt! Hela kvällen var riktigt trevlig! Det är roligt med kalas =)
Nästa helg blir det mer släktträff, då åker familjen upp till Hälsingland för att träffa släkten där uppe. Ska bli kul det med!

Jag och Micke packade iordning all tvätt i morse och bar ner till tvättstugan, då märkte vi att det var förra söndagen vi hade tvättid, så typiskt! Så fick gå tillbaka hela vägen ( vi har långt till tvättstugan =P) med tvätten upp till lägenheten och börja tvätta här istället. Det som blir kvar får Micke tvätta nästa helg. =P Typisk mig?
Så nu ska jag slänga in en till maskin, så ska jag nog läsa lite Martina Haag sen som jag fick med posten i helgen!


Lillebror fyller 20 år!  Inte så liten längre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch rena rama skräck när man tänker på att man i framtiden måste sköta all tvätt slälv :P

Jo de e fint me mej :).. Har seglarskole jobbet och lite annat runt om att göra innan sommarn är klar,, tänkte även dra ut på lite småäventyr, tälta o äventyrsbana och sånt :P har du själv några planer eller jobbar du? :) puss

2009-07-14 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0