Semester snart....

Sitter och laddar inför sista rycket på jobbet. Till veckan jobbar jag mån - ons, sen blir det semester fram till skolstarten! Ska bli skönt. Lite små nervös inför ny skola, men det blir nog bra när det väl drar igång.
Helgen har varit bra. Fredagen startades hemma på Micke och Carros balkong. Robin var hemma över helgen så han och Stina dök förbi med!
På lördagen åkte vi ut till Karlsdal för att åka båt och wakeboard, började självklart spöregna när vi kom upp, så fick börja med fika på altanen. =P Tillslut sken det upp och vi kunde åka ut. Riktigt härligt. Jag höll mig dock borta från brädan denna gång.. får bli lite varmare om jag ska testa igen =P Sen blev det hem och äta tacos.
Idag åkte jag in till Karlstad för att hälsa på Maria! Gick runt i lite affärer, hittade en favorittröja på Gina på rean, och lunchade. Tyvärr så började Maria jobba 15, så blev bara en kortvisit. Men hon kommer till Karlskoga och Putte till helgen så då ses vi mer!
Har varit en riktigt bra helg... nu längtar jag till på onsdag då Putte drar igång!!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Va också i Karlstad helgen som va =) men vi åkte ju istället hem på söndan =P vi måste träffas snart och diskutera fotograferingen när och om vi ska åka på det..!

2009-07-30 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0