Bal på Kupolen

Igår var det bal på kupolen för alla studenter i Karlskoga - degerfors .

Jag åkte hem till Erik igår för att hjälpa honom tvätta Cadillacen som han och Elin skulle åka i dit på dagen, sedan blev det lite tvätt av egna bilen med när jag ändå var i farten.
Tog även med mina lycktor från balkongen, men det fanns ingen sprayfärg på ÖoB där jag letade så får måla som nån annan dag..
Efter tvätt blev det en liten motorcyckeltur med Erik till stan där han skulle köpa stattbiljetter. Var roligt, gick jättefort! Var faktiskt första gången jag åkte med Erik.. har bara åkt med pappa innan.
Sen blev det tillfixning av Erik! Han blev så stilig så i kostym!
Kl 17 åkte vi med Cadillacen bort till Elin för fotografering. Blev först foton utanför huset, sedan var det så lång tid kvar tills det var dags att åka, så då tog vi en sväng till Strandcafét och fotograferade lite där med. Blev massvis med fina kort!
Började regna där i vevan med... så då åkte vi hem lite snabbt och hämtade paraplyer ifall de skulle behöva gå ut i regnet. Sen släppte de av mig så jag kunde gå upp till resten av alla släcktingar och vänner som väntade på balgästerna. Där träffade jag Mia, Madde och lite andra jag kände!
Åhhh vad alla var fina!!!! Alla tjejer hade så himla vackra klänningar och frisyrer.. och alla killar var så stiliga i kostym! Och de kom åkandes i lemosiner, amerikanare, sportbilar, häst och vagn.. ja alla möjliga olika fordon! Det är så roligt att se alla när de är så uppklädda! =)
Och för dem väntade en bal på kupolen med god mat och dans... för oss andra var det bara att gå hem till vardagen igen... Men ack vad gör väl det ;P hehe

Här är ett smakprov på hur fina de var! Mer kommer sen..
Nu kommer Carro för en runda på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0