Börjat jobba

I går gjorde jag min första dag på sommarjobbet. Jobbar med Heidi, så det går jättebra! Lite orolig dock för nästa vecka då jag blir själv och ska hitta överallt inne på Björkborn... Sen kommer Madde, så då blir vi två i alla fall som kan irra runt =)

Sommaren har verkligen kommit för fullt nu, typiskt när man börjar jobba. Igår var vi nere vid näset och badade, var inte ens kallt i vattnet!
I helgen var det "familje-helg". I fredags var det grillning med alla syskonen Olsson, Johanna var hemma. Mycket gott o trevligt. På lördagen åkte vi upp till karlsdal och åkte båt ut med Olsson-family till en strand. Jättehärligt med egen strand! Åkte även ring efter båten, som var superkul! Provade även på wakeboard för första gången, men var ingen supertalang på det.. kom nätt o jämt upp och ramlade sedan direkt. Jag och Micke P får nog tjuv-öva lite så vi med kan!
Söndagen var soft, vilade hemma och mot kvällen åkte vi hem till mamma och pappa, åt mat och hade trevligt! En mysig helg!

Får se om det blir camping till helgen, om väderet håller i sig. Har köpt tält i alla fall! Hoppas


Bebis- Liam ska ut på sjön för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0