Privileged


En ny serie har börjat på Kanal 5 på söndagar kl 19.00; Privileged.
Missade i söndags men såg reprisen idag. Verkar riktigt bra, något som jag ska försöka följa!

Ps. Lisa! Tips om kamera. Jag är väldigt nöjd med min Nikon Coolpix (förutom att batteriluckan pajjat=P, o de får jag natgaligen skylla mig själv för..) och kan verkligen rekomenrea en sån. Nikon Coolpix finns i flera olika modeller beroende på hur avancerad och dyr man vill ha. Men är det en billig du vill ha finns det en för ca 900 kronor, och det tror jag är ett jättebra alternativ till andra lågbudgetkameror utan känt märke!

Kommentarer
Postat av: Lisa

thanks sis ;)

2009-06-15 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0