Sommarpratare i P1

20 juni drog sommarpratarna i P1 igång med Ingvar Kamprad. Ni som liksom jag missade det i lördags kan lyssna när som hellst på sr.se. Det ska jag göra!
Andra sommarpratare som jag vill lyssna på i sommar är:

Juni
25: Malin Åkerman
Juli
2: Joe Labero
4: Lena Philipson
7: Nour El-Rafai
9: Malin Bayard
11: Jonas Björkman
18: Kristian Luuk
20: Madeleine Westin
25: Morgan Alling
26: Ola Salo
27: Petra Mede
28: Arash Labaf
30: Laleh Pouham
Augusti
1: Alex Shulman
5: Jerry Williams
9: Anders Lundin
14: Laila Bagge
15: Jan Guillo



Har en känsla av att jag inte kommer hinna lyssna på alla dessa på P1:s sändningstid kl 13.00... Speciellt inte när jag jobbar. Så blir nog att lyssna på hemsidan, tur att det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0