Tjejkväll

Ikväll är det tjejparty som gäller! Det är Carro, Linda och Catrine kommer hit ikväll. Först ska vi värma upp med lite Thai-mat, och klockan 20.00 ska vi stå redo på Kupolen för då börjar Björn Rosenström spela! Senare vid 23.00 börjar Rydell & Quick spela, och det får vi inte heller missa!
Så nu får vi hålla tummarna på att vädret blir hyffsat (inget regn tack!) eftersom scenen är utomhus... Men ska åka till ÖoB och köpa ett paraply i fall att.


Igår var en himla trevlig dag. Åkte upp till Valåsen för att träffa Ann, hoppade in hos farmor och farfar en stund med och fick lite kaffe och pratade lite. Sen när Ann tvättat fönstrena klart åkte vi ner till Som Hemma och fikade. Ett besök på systemet blev det också. Sen upp till Valåsen igen där jag stannade kvar hela kvällen och blev bjuden på jättegod mat! Blev lite TV och massa prat. Mycket trevligt! var väldigt länge sedan jag träffade dom... När jag fyllde år senast tror jag.

Nej nu får jag nog sätta igång och städa.. Micke stack till Daniel för att bygga altan och lämnade massa skit överallt... och så kan det ju inte se ut när jag får finbesök!

Ha en trevlig fortsatt helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :)

2009-06-13 @ 17:10:40
URL: http://sansil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0