Helgen

Har just kommit hem. Har spenderat mesta delen av dagen hos Linda och Daniel. Micke har hjälp till att bygga altan, och jag har mest varit lite sällskap till Linda. Blev bjudna på jättegod fläskfilégratäng och ananaspaj!
Sedan bra det iväg till karlsdal för att hämta Cadillacen som Erik och Elin ska ha imorgon till balen. Var och sa hej till mamma och pappa med och droppade av bilen. Tänkte tvätta den, men det får Erik göra imorgon ;P Om jag är snäll kanske jag åker dit och hjälper honom imorgon.

Igår var jag hemma hos mamma och pappa så gott som hela dagen. =) Köpte lite blommor till balkongen och åkte sedan till mamma för att plantera dem. Blev riktigt fint, årets blommor går i det rosa temat, får visa en bild när jag ställt iorning allt. Ska även måla om lycktorna jag har på balkongen eftersom de har börjat rosta. Svart eller vitt? Vad tror ni..?? Kan inte bestämma mig riktigt....
På kvällen blev det examensfika med jordgubbstårta, och mormor kom med! Lite skolavslutning för mig och Erik. Blev omvänd ordning med grillat efteråt, jättegott!
Fick sommarpengar av mormor och examenspresent av mamma och pappa med!! Fick champange och presentkort på hudfixaren! Härligt! Så nu ska jag försöka bestämma vad jag ska ta för behandling, lutar åt en helkroppsmassage...! Perfekt present!! Tusen tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0