Morgon på Sigma

Ledsen att jag varit dålig på att uppdatera på senaste tiden... Men är på Sigma hela dagarna och på kvällarna orkar ja inte sitta mer vid datorn. Men ska försöka bättra mig, kan dock inte lova något.

Igår innan jag gick hem fick jag en dator! Ja, låna alltså att ha och jobba med här. Skönt att slippa dra med min fram och tillbaka varje dag. Det funkade nämligen inte att installera SQL-server 2008 på min.
Nu håller jag på att installera allt på den här datorn, så nu ska det väl fungera.. Har ägnat 3 dagar(inklusiva idag) till att försöka installera program, trist!

Ikväll ska jag träna lite. Ska bli skönt. Får se om Carro är frisk och ska med.. Ska även ner till san och handla present till Tilde om jag är hemma i tid, hon önskar sig en pilbåge, pangare och spindelmannen grejer ;P Ingen vanlig tjej det där! haha Just det, ett läppglans med.. haha! Ska försöka hitta en spindelmannendräkt.


Idag är det onsdag, snart helg igen! Får se vad man kan hitta på då... =)

Kommentarer
Postat av: moa

Igen COLA eller onyttigt. jag håller på att avlida !

2009-03-18 @ 16:30:44
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0