Nu så...

Så ja, nu ska jag försöka komma ikapp..

Helgen var fullproppad. Fredagen var det kalas hos Tilde som fyllde 4 år. Det bjöds på tårta och kaffe. Där blev vi kvar hela kvällen och blev bjudna på Fläskfilégratäng, mycket trevligt!

Lördagen böjade med en tripp på stan med Micke och Micke som uppdaterade sina garderober. Kvällen spenderades först hos Micke och Carro som bjöd på "Drakmat". Spelade lite buzz och så.. Jag och Carro åkte sedan till Elin där Emelie och Mimmi var. Där drack vi lite vin och s¨, mycket trelvigt. Måste göras om! Frammåt halv tio gick vi till statt där det var Girls night! De bjöd på välkomstdrink och hade specialpriser i baren. Det var tända ljus i lokalen, underklädsmodevisning och mot slutet en strippshow av en brandman och en polis ;P Var dock mest osmakligt då de tvingade upp tjejer på scenen och taffsade.. =S De hade även en chockladfontän med marchmallows och frukt att doppa, mums!
Vid 11 fick även killarna komma in. Blev en jätterolig kväll med massa dans!
(Ska försöka få bilder av Elin G och Elin B)

Söndagen började soft med film. På eftermiddagen var vi bjudna hem till mamma och pappa på mat. Blev trerätters! Erik, Elin och mormor var även där, mycket trevligt även det.
I det hela en väldigt bra helg!
Nästa helg ska jag dock göra så lite som möjligt, och vara hemma.... Har knappt varit hemma nån helg på 4- 5 veckor...


Imorgon ska jag vara själv på Sigma. Henric ska vara hemma med sjukt barn. Får se hur det går...
Pappa får nog vara beredd på att jag kommer mail-bomba han ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0