Fotboll!

Igår stannade jag kvar i Örebro efter "jobbet" för att spela fotboll med Sigma. Varje år har de en fotbollsmatch för de anställda. Detta år hade de hyrt Rynningeplanen.
Har inte spelat fotboll på riktigt sedan 9:an tror jag.. så var nervös hur detta skulle sluta.
Gick mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Kom ihåg en hel del av fotbollskunskaperna... Men konditionen var helt borta! Blev helt slut efter uppvärmingen bara ;P
Som tur var förminskade de planen från 11 manna till 9 manna plan! Det var jobbigt nog ändå, plus att vi fick avbytare med... vilket behövdes!
Var riktigt roligt att spela, sjukt jobbigt... men roligt!! Nu får jag nog jobba lite på konditionen... hehe
Självklart blev folk skadade med, som vanligt på sådana här upptåg, var en som bröt armen... så ska va glad att jag kom undan med blåmärke och träningsverk!
Efter matchen, som slutatde 3-3, bjöds det på korv, dricka och öl.
Mycket trevlig kväll!! =)

Kommentarer
Postat av: Moa

Herregud bröt armen! Jag hoppas att du inte hade något med det att göra :P

2009-05-14 @ 22:32:51
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe låt ju väldigt kul =) ojdå den personen måste ha kämpat hårt då ;) fin ny bakgrund du har fixat!

2009-05-15 @ 11:21:57
Postat av: Moa

Vilken tur hörredu :P

Åh tack :)

2009-05-15 @ 13:17:53
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0