Mobil-lista

På Marias blogg hittar man alltid roliga listor..=P hehe
Var tvungen att testa en jag med!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Exklusivt för dig som 3kund

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag åker med micke o tittar på en bil.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okej blir bra det.

 4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Blir bra det :)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej, jag funderar på att följa med till Carro.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
M nått sånt

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej, den 12 maj ska jag ha ljusparty

8. Vad vill du höra mest av allt?
Grattis på födelsedagen

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
okej. ja de ska bli roligt.

10. Din romantiska replik?
Okey hihi!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Du hittar nog på något bra



Nu ska jag ut och fota lite tror jag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0