Sahara Hotnights

Ikväll är det Sahara Hotnights på Wickan som gäller!
Ska snart iväg till Moa, ska bara bestämma mig vad jag ska ha på mig.. inte det lättaste! Ska jag ha klänningen från London eller ett grått långt linne med lacktaights?? Har i alla fall bestämmt skor, alltid en början ;P


Igår var det Valborgsmässoafton! Var hemma hos Linda och Daniel där vi grillade och eldade brasa! Mysigt och trevligt! Blev som tur var inte lika länge som sist, åkte hem vid två, och då sov jag i soffan... och var väl inte den trevligaste i världen när jag skulle köra hem. Sorry för de ! =P
Kommer bilder en annan dag!

Grattis säger vi till Caroline som fyller 20 år idag!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-05-01 @ 20:32:25
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0