Sista dagen

Igår var jag inne på Sigma för sista gången. Vi placerade "min dator" nere i receptionen och fixade igång applikationen! Riktigt kul att se den igång på riktigt. Hoppas den får stå kvar så de inte plockar ner den nu när vi gått =P
Lärde upp receptionisten som har väldigt lite datavana, och hon klarade det galant, bra betyg till oss!
Innan vi gick hem för sista gången ställde vi upp lite kakor till alla, gick runt och sa hejdå till de vi fått hjälp av, och så fick vi fina presenter av Peter! Fick en bag, godis, reflexer, nyckelband, bensinpengar m.m =) Väldigt snällt! Hade inte en tanke på att vi skulle få nått för att vi varit där..Kul överraskning!
Känns lite ledsamt faktiskt att inte gå dit något mer. Har lärt känna många nya människor, och kommit in i att vara där varje dag... Peter sa i alla fall att han ville hålla kontakten med oss båda ifall något jobb skulle dyka upp, det känns jättekul! Får hålla tummarna! =)

Efter alla adjön åkte jag mot skolan för att träffa Britta som är studievägledare, såklart var hon inte där. Så nu får jag hoppas att hon kan svara mig på mail, eller är där på tisdag. För jag är inte inne i Örebor nått mer... Känns jobbigt att åka in bara för att träffa henne.. men får se vad som behövs.

Nu ska jag kolla lite mer på dokumentet, läsa igenom det ordentligt. Så blir det nog lunch och kanske en runda ner på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0