Bra helg

Gårdagen var mycket bra! Började med en soft dag i skolan utan lärare. Så jobbade lite med min portfolio och hade lite gitarrlektion. Efter "skoldagen" blev det lite softning på internatet innan jag Ingrid och Erik åkte in till stan för att gå på julmarknad. Själva marknaden var väl inte mycket att hänga i granen... Fanns lite karuseller, några marknadsstånd och några lotterier. Sen va de slut. Så vi gick mest runt i de vanliga affärerna. Hittade inte mycket där heller, så blev lite hårprodukter, mat och dricka från systemet som inhandlades.
Tog oss även en mysig fika på Som hemma innan vi åkte tillbaka till internatet. =)
Där lagade jag och Ingrid god mat, och så blev det kortspel innan Marre hämtade mig för att gå på bio!
Såg New Moon igen...=P Och ja, den var lika bra igen! Och ja, jag känner mig nördig. Trevligt att träffa Marre och Lisa igen i alla fall!
Efter bion blev det en snabbis till internatet igen och sen iväg till Lämås för att hämta Micke.

En riktigt nice fredag!




Och idag blir det nog lika bra med! För ikväll är det fest hos Madde och Mattias. Ska först hämta Linda c/o för att käka lite thaimat och ost & kex innan, och sen blir det att traska ner till Madde. Ska bli riktigt roligt!

Funderar på om man ska plocka fram julsaker nu?! Är ju första advent på söndag.
Men ska jag vara ärlig har jag 0 julkänsla. Det regnar och är grått ute. Då känner jag inte för att sätta upp adväntsljusstakar och stjärnor... Men kanske får strunta i julkänslan och göra det ändå?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var kul att du hängde med =) får ta och ses snart igen! Den rosen känner jag minsann igen :P hihi det var ett bra projektarbtete vi valde att göra.. MVG ju hehe!

2009-11-28 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0