Nya favoriter

Veckorevyn anordnar ju, som ni säkert inte missat, blog awards. Jag kikade in på deras sida och kollade in de olika bloggarna som var nominerade. (Ja, jag var till och med duktig och röstade!)
Av de nominerade fanns det en del bloggar som jag redan följer, och en del bloggar jag redan slutat följa då jag inte tycker de var särskillt bra... Eller helt enklet inte orkar läsa.
Jag hittade även nya spännande bloggar jag fixat rss på.
Nevarien - En fotoblogg
Beautifulones - Annika Marklunds blogg
Lilla Gumman - En teknikblogg för tjejer

Och så mina två nya favoriter! Detta är inga modebloggar, fotobloggar, inredningsbloggar eller dylikt. Detta är rena bloggar där författaren skriver om livet i största allmänhet. Det som jag gillar med dessa är att de är så roliga! De skriver om sitt liv med sån humor så jag sitter och fnissar här hemma!

Fotbollsfrun - Malin skriver om sitt liv som fotbollsfru


En äkta man - Fredrik skriver om sitt liv.. som man.



Så sätt igång och läs nu i höstrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0