Friday night.

Nyligen hemkommen efter ett långt rep.
Trött i kroppen, men huvudet är uppe i varv så vill inte sova än... Vet dock inte vad jag ska göra. Micke sover, gått igenom fb, läst bloggar.... Kanske lika bra att gå och lägga sig.
Skoj fredagkväll XD

Men vad gör man? 


update (ca 1 timme senare..)

Nej nu får det vara nog! Nu har jag läst mera bloggar, kollat igenom hela Nellys sortiment; utan att hitta något jag vill ha! vilket måste betyda att jag är alldeles för trött för det här.
Men nu är ju klockan elva i alla fall.. då är det väl hyffsat ok att lägga sig en fredag??

Tycker förövrigt allt börjar se snett och vint ut på skärmen...  sova är nog en bra idé.

God natt säger jag nu i alla fall. Jag orkar inte mer - faktiskt.


Wish me luck tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0