jobb och plugg

Första påsklovsdagen har varit kanon! Åkte till Emma i förmiddags, och hade jättetrevligt =) Sökte jobb åt henne i stan så hon kan va kvar i sommar, det gillar vi ! Blev en hel del plugg och jobb gjort med, ja så duktiga är vi på lovet!! Emma och Erik pluggade matte och jag jobbade med båtprojektet. Lärde även Erik lite programmering, och han var en väldigt duktig och snabblärd elev! Han kan redan det jag kunde efter 5 veckor typ ;P (Kanske jag som är en über-lärare!? XD hehe)
Imorgon blir det tillbaka igen, har massa mer plugg att göra. Lite kvar på båtprojektet som ska fixas, portfolion ska kodas och designas, repa inför konserten nästa helg och en synopsis som ska skrivas. Har en känsla av att det kommer dra ut till torsdagen med om jag ska hinna allt... En Sushi-making-kväll ska in där någonstanns med! (Ja, vi är fortfarande insnöade på sushi)
Det blir nog ett produktivt lov!

Nyss var lillebror och Elin här på besök med. Så nu ser inte Micke ut som en svamp i huvet längre. Trevligt att se dom igen, händer inte allt för ofta. Får ta en tur upp till Västerås nått tag och hälsa på dem i nya lägenheten med!


Den här sötnosen var och hälsade på igår! (och husse och matte såklart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0