Mexico

Sushi-kvällen blev lyckad! Massa god sushi, och super stark wasabi som satte sig ända uppe i ögonen. T.o.m. så starkt att det blev lite tårar från en deltagare ;P Men gott va de! Sushi är verkligen beroendeframkallande, har man väl fastnat för det är man sugen på det 24/7.
Efter maten blev det två filmer. Två filmer som visade sig vara ganska kassa. Såg först 2012. Besvikelse. Seg, lång och rörig, dåliga effekter... Kass helt enkelt. Sen såg vi Populärmusik från Vittula. Lite bättre. Men en konstig film är det. Slutade med att Emma antingen sov eller spelade Snake genom filmerna, och jag ock Erik pratade och kommenterade filmerna hela tiden. Sååå bra va de.. ;P


Fredagen bjöd på massa olika skoj saker. Började med att Carro hämtade mig och vi åkte till ett litet hus där en dam sålde egengjorda saker. Mycket snyggt fanns det! Köpte med mig en kruka i vitmålad trä.
Sedan ringde Sten och pratade projekt. (Vilket påminner mig om att jag ska maila honom idag!)
På eftermiddagen blev det en tur ner till skolan för att jobba lite med det Sten och jag kommit fram till. Snyggade till kartorna lite.
Sen prommenad ute i solen, för att sedan åka iväg till Granlunds för Mexicansk middag!
Mycket trevligt och god mat! =)


Idag har jag tänkt cykla till hus och hem-mässan på Helmia. Ingen aning om vad det egentligen är, men kan va kul att kolla upp. Ska försöka hinna med en vända till stan med..
Ska bli skönt att ta fram cykeln igen!
Ha en trelvig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0