träning

Idag blir det träning för hela slanten! Först Body Balance och sedan bandy. Har haft uppehåll två veckor över lovet och påsk, så det ska bli skönt att komma iväg igen. Jag saknar det. Och jag är dyng-slut när jag cyklat hem från skolan, då det mestadels är uppförsbackar. Träningen behövs!
Skulle vilja tycka det är roligt att springa. Det ser så härligt ut när andra springer. Men det är faktiskt skit trist! Kanske något man måste lära sig tycka om...


I helgen blir det spelning, spelning och mera spelning. Det är Stjärnkväll- konsert på lördag kväll, med Anna Sahlene, Babben Larsson och Nicklas Andersson. Och Micke Bäck band såklart =) Så imorgon kväll blir det rep hela kvällen, och genrep hela lördagen, och sedan konserten då. Ska bli roligt, och lite kämpigt. I alla fall för min rygg ;P Men är massa bra musik, rolig att spela och lyssna på =)

Nu ska jag slänga i mig lite smörgås, kräm och mjölk så jag fixar all träning!

Have a nice day <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0