Wednesday.

Onsdag idag. Och jag var tvungen att googla hur wednesday stavades ! Sånt man antagligen lärde sig på mellanstadiet!? Tycker i alla fall det var ett ganska svårt ord...XD

Funderar på om solen gjort mig liiite blondare? Hade stora problem att installera ett program igår på datorn. Hittade inte ens Anteckningar. Som tur var fick jag lite online-hjälp så det löste sig tillslut!
På tal om sol har jag börjat fått massa fräknar efter jag suttit i solen. Kan inte påminna mig själv om att jag fått så många förr om åren?! Kunde de inte kommit när jag var liten och det är gulligt? Inte nu när jag är 20+.


Anyway. Ny dag. Mera sol. Underbart! Tyvärr har vi massvis med lektioner idag, så blir nog bara en snabb visit ute i solen på lunchen =) Fast har ganska roliga lektioner, så det gör inget. Har iofs oftast roliga lektioner !



Lisa skickade en låt igår; underbar!
Erik Hassle och Ellie Goulding som gör en cover på Robyns Be mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0