Filminspelning, kalas och en låt!

Lördag morgon. Skönt med sovmorgon. Dagens planering är Secound hand med Emma -  köpa hårfärg - färga hår - barnvakt.

Igår var det kalas för farbror som fyllde år. Mycket trevligt! =) Det bjöds på chiliconcarne och tårta, Gott!  Var trevligt att träffa alla igen, det var länge sedan sist nu. Har missat de senaste släktgrejerna... Måste åka till Karlstad snart igen och hälsa på Ann, alldeles fär länge sedan sist.

Igår i skolan var jag så sjukt trött. Kunde ha somnat ståendes. Hade inte fått sova på hela natten. För någons *host* mobil ringde konstant med 15 minuterns mellanrum hela natten! Inte kul.
Gick till skolan, så Micke skulle hämta mig 1600 när han slutat. Så efter lunch när vi slutat fick jag låna soffan på internatet och sova någon timme. Väldigt välbehövt. Annars hade jag aldrig orkat med resten av dagen.
Hann även med att göra en "egen" låt i Cubase! (Kan inte påstå att den helt är min, Erik hjälpte till ganska mycket =P. Vilket var tur, annars hade det nog låtit rejält kass) Är väl inte helt klar, och måste skriva en text. Svårare än man kan tro... Blir nog en riktigt slagdänga! ;D



I torsdags var det filminspelning som jag nämnt tidigare. Blev verkligen en hel dag. Åkte hemifrån 8.40 och kom inte hem förens 22.30.
Först på dagen var det vanliga lektioner. Sen blev det film för hela slanten. Riggade upp ljus m.m. i studion. Killarna i bandet var så sjukt snyggt klädda ;D Kan nämna vita brynjor, zebra taights, glitter, rosa toppar, militär hatt.... Ja ni kan ju själva tänka er hur de såg ut!
Var i alla fall väldigt roligt att se inspelningen. De vågada ganska mycket...=P Tror den blir väldigt rolig.
Direkt efter åkte jag till David's och tränade Body balance, för att efter det åka tillbaka och spela innebandy. Sen äntligen hem. Lång, men rolig dag!


Nu ska jag gör mig iordning för att åka iväg!
Fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0