sportlov update

Sportlovet har hitills varit kanon! Var lite skeptisk till lovet först.. (Med tanke på att jag klättrade på väggarna under jullovet) Men tack vare Emma och Erik har det varit jättebra hitills!
I måndag blev det en heldag nere hos Emma & Erik x2. Drog med mig datorn och fiolen, så hann även med lite jobb och rep! Emma bjöd på god mat, och på kvällen drog vi igång en filmkväll som slutade på 3 filmer.
Igår på dagen blev det också en sväng ner dit på dagen. Lagade iordning bakadpotatis till dem, och umgicks! Vet inte vad jag skulle göra på lovet om de inte var kvar i stan..! Skulle anatgligen sitta hemma och ha supertråkigt.. Eller kanske få väldigt mycket städning gjort här hemma ;P

Idag ska jag försöka jobba endel med projektet. Har redan kommit igång bra. Är klar med databasen, och har börjat med ritningen. Ska även försöka mig på en sväng ner på stan. Nån som är på? Har slut på lite nödvändiga smink-saker..

Hittat en väldigt fin låt så här på "morgonkvisten":


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va skönt med lov :P Hade inte varit fel just nu alltså.. =/ Du kan väl ta och hjälpa mig läsa all ny litteratur, skriva på mitt CV och hemtenta för mig medan jag är på föreläsning Sara hihi ;) låter lockande va? Väntar på ditt samtal!

2010-02-24 @ 17:49:18
Postat av: Sara

Säkert Lisa.. säkert ;)

2010-02-26 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0