Aldrig ensam alltid ensam

Idag har det snöat ännu mer. Och blåst med. Tacka vet jag bil. När jag skulle parkera bilen efter skolan i carporten fastnade jag mellan de båda längorna. Såklart lyckades jag inte köra bil ordentlig idag heller ;P Tur för mig att en snäll granne skottade sin carportplats, och kunde hjälpa mig skotta framför min bil så jag kom frammåt.
Nu får det faktiskt räcka med snö!

Hela nätet var nerlagt idag i skolan. Så kunde inte jobba nått alls med projektet. Servern, internet - allt, var nere. Men hade mest andra lektioner (keramik och visuell kommunikation) idag, så behövde inte datorerna mycket.
Får hoppas de funkar imorgon!
Efter skolan åkte jag, Ingrid, Erik och Glennnan till stan en sväng. Köpte äntligen ett nytt USB- minne. Blev även shopping inför filminspelningen imorgon. Bl a 5 liter matolja, 3 flaskor skumpa, vaselin och marshmallows! Vad vi ska ha det till tänker jag inte avslöja! Det är nämligen lite hysh hysh mellan grupperna... och man vet ju inte vem som läser ;) Ska i alla fall bli ganska roligt att se filminspelningen imorgon.. hehehe
Köpte även sojamjölk för att testa. Det ska ju vara så nyttigt och så. Men det var inte min grej. Tyckte det smakade flytande havre. Håller mig hellre till riktigt mjölk.


Har "hittat" en ny underbar låt! <3



Jag har längtat efter vårt
Efter händer med förnedring
Men den stora stora rädslan
Är inte här ikväll
Och det ekar mellan husen
Ingen rörelse någonstans
Bara fina tunna ljuset
Mellan våran värld och din


Aldrig aldrig ensam
Alltid ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0