kamera trassel

Jag har ett litet problem. Någon som vet om Win 7 har någon spec drivrutin som måste hämtas extra för att kunna koppla in en kamera =S Tänkte lägga in bilder till datorn, men det händer ingenting. Det står bara "One moment" i kamera. Typiskt. Får väl skaffa en kortläsare annars...

Har förövrigt otur med mina kameror i almenhet nu känns det som. Lilla Olympus kameran vill inte ladda in bilder, och stora Nikon vill inte ladda batteriet. Jag satte det på laddning i går kväll, och det är fortfarande inte fulladdat. När jag testar det i kameran (ifall det är liite laddat) står det bara CHRG. Antar att det betyder att batteriet måste laddas. För kameran är annars helt död.
Så nu har jag ingen helt fungerande kamera. Toppen.
Jag som har bilder jag vill visa er!

Vi har nämligen köpt golv idag till lägenheten! Grått skiffer till hallen och mörkt trä till vardagsrummet. Hallgolvet la Micke redan in i kväll, och det blev supersnyggt! Förstår inte varför vi inte bytt ut den fula, repiga, trasiga parkettliknande mattan tidigare! Tänkte ju visa lite fina före - efter bilder. Men får bli senare när de funkar.



Idag har vi blivit indelade i grupper till Disco-projktet med! I 4 veckor från och med nu ska vi på webb, video och musik göra ett samarbete. Tror jag fick en bra grupp. I alla fall på web/video sidan. Musik har jag inte riktigt koll på hur de är.. känner ingen jättebra ur den grupper. Men de visar sig =) Ska bli roligt i alla fall! Lite tråkigt att jag är borta en vecka.. men får lite på att de klarar sig ändå!

För på lördag åker ju vi till Fjällen! Ska bli roligt att komma iväg och åka skidor.

Har varit på första kso på länge med idag. Känns i kroppen, spec ryggen, att jag inte spelat på länge.. Men var roligt att komma iväg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0