P3 Guldgala

P3 Guldgalan igår var kanon! Såg ni? Det enda jag störde mig på var att de va världens lamaste publik. Det var väldigt mycket roligt folk med, t ex så var Timo som var programledare riktigt rolig. Men publiken var så lame så alla skämt sas till en helt oberörd publik. Inga skratt, knappt applåder.
I alla fall, bra musik spelades, och priser delades ut! Winnerbäck tog både hem bästa artist och Guldmicken! Det gillas! Konstigast var Fever Ray som vann bästa dance. Hon(?) hämtade priset utklädd i ett stort skynke över huvudet. Under skynket döljde hon(?) även ansiktet bakom en mask som såg ut som ett smält ansikte eler nått... Ok för udda artister. Men det hr kändes lite överdrivet.
Kent vann som vanligt bästa grupp. Ja de är bra, men tycker någon annan kan få vinna någon gång med. Nått nytt band. Som faktiskt tar sig tid att komma till galan och hämta sitt pris. 
Ok, det blev visst tre saker jag störde mig på.. =P Men resten var superbra! Speciellt Johnossi och Winnerbäcks framträdande!


Idag är det första lektionen i nytt skapande! Jag, Ingrid och Emma fick keramik. Det ska bli roligt =)
Nu ska jag packa mig iordning och åka ner till skolan för att fortsätta med projektet!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0