På väg hem...

Har nyligen satt mig på bussen som ska ta mig tillbaka mot Karlskoga.
Har varit väldigt trevligt och bra hos Erik och Elin!! Kom fram igår runt tre- tiden. Hade en mycket trelig och mysig hemmakväll med tacos, film och spel (som jag utklassade dem båda på ;P)
Dag 2 (idag alltså) startade med en härlig sovmorgon. Välbehövlig. Sov bättre i deras soffa än jag gjort på länge...  Sedan gjorde vi oss klara för en runda på stan där jag handlade upp mina julklappspengar. Men fick väldigt massa fina nysa saker! Till exempel en grön digital arbandsklocka! Efter shoppingturen blev det sushi-lunch, och E:na bjöd sedan på chailatte i lägenheten =) Mums! Var tvungen och köpa hem en pulverburk jag med!
Hann även med Super Mario- spel, varmamackor och Dart innan jag fick sätta mig på bussen hem!

Tack Erik & Elin för en väldigt trevlig vistelse =)
Får bli snart igen..!


Nu ska jag komma på nått att roa mig med i 1,5 timme till...

Kommentarer
Postat av: erik

hehe ! Västerås is da shit ! ;)

2010-01-08 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0