Projekt

Nu har jag beställt ett nytt batteri till Nikon från BatteriClub.se, så hoppas de kommer funka sen! Så har jag fått lite vägledning om hur jag ska fixa Olympus-problemet. Får jag ta tag i någon annan dag. Sen ska nog mina kameror fungera igen!

Har suttit en hel del idag med webb-projektet i skolan. Ska vara helt klart på torsdag. Lärar-Mattias flyttade i alla fall redovisningen till torsdag eftermiddag, så då har vi hela förmiddagen på oss med att finslipa. Kan behövas. För tillfället har vi en helt ofungerande gästbok, och ett bildgalleri som visserligen visar bilder. Men är skit ful. Så har inte heller företaget vi bygger sidan åt skaffat ett webbhotell, så har fått lagt upp det på en egen domän. Så allt måste ju flyttas sen med. Men får se när de fixar fram det. Plus bilder som de ska ta själva. Nu har vi bara exempelbilder.

Har även jobbat med båt-projektet idag hos pappa. Har sprungit upp och ner i källaren och testat om handdatorerna håller kontakten med datorn. Fungerade bra! Och när den inte får kontakt så sparas hytterna i en fil och skickas nästa gång den får kontakt! Super


Nu P3 Guldgalan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0