Snopet

Jaha, redan hemma igen. Åkte till träningen för 30 minuter sen. Så när jag kom fram var det inställt. Ändå hade jag lämnat mitt nummer så de kunde ringa ifall de inte blev nått. Så nu är jag hemma igen. Jag som verkligen var sugen på att träna! Typiskt.
Jaja... fick ju alla fall tanka, och boka in nya pass. Så lite nytta gjorde jag ju.

Istället för träning blir det ego-mys! Har gjort iordning ett stort glas Chai The och lyssnar på musik! Härlig torsdag det med! Får ta igen träningen nästa vecka.







Den här låten får mig att längta tills imorgon, då det vankas festligheter!



I’m going in for the kill
I’m doing it for a thrill
Oh I’m hoping you’ll understand
And not let go of my hand
...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0