Söndags update

Hemma igen efter en veckas semester. Skönt! Borta bra men hemma bäst =) Har varit en slapp dag, behövs efter en vecka med fullt ös. Har börjat tvätta upp våran ständigt megastora tvätt hög som är om möjlig ännu större nu med underställ, skidstrumpor m.m.
Måste iväg och handla lite med senare, när vi får tillbaka bilen. Har typ ingenting kvar i kylen och skafferiet. Var länge sen jag storhandalde, och det märks.

Hämtade ut HM paketet igår på konsum! Jag och Emma hade beställt massa fina grejer. Jag fick hem träningskläder, två tröjor, en köksmatta... och en bh!? Jag hade inte alls beställt någon bh. Och på fakturan + på påsen den ligger i står det "Blus vit 34". Vilket är det jag beställt. Men någon vit blus finns inte med =P Men pratade med mamma nyss, och antingen ska hon få ta den, eller så får jag skicka tillbaka den. Bh:n skulle egentligen kosta 129:-, men nu står det ju blus 99:- så då tjänar jag ju hela 30 kronor på att behålla den. Vilket kap! ;D he he
Synd bara på blusen. Men kanske finns i butiken.


Nu ska jag åka och handla! Är hungrig, så kommer väl komma hem med alldeles för mycket skräp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0