Vardag igen

Sista dagen på jullovet. Har ju räknat ner ett tag. Och nu är dagen här då det är sista dagen.  Har varit ett vääldigt långt jullov. Tre veckor går inte så fort som man kan tro. Även fast jul och nyår varit inräknade i det. Ska bli roligt att komma tillbaka till skolan imorgon! Både att få in rutinerna och att träffa alla igen! =)

Lunchade med Mia och Jenny idag, som jag nämnde tidigare. Var jättetrevligt! Var länge sedan vi sågs nu. Spec Jenny som jobbar helt tvärtimot mig. Blev bjudna hem till hennes nya hus med! Ska bli spännande att se hur hon fått det.

Har även hunnit städa bort julen här hemma idag. Julgariner, adventsljusstakar och stjärnor - borta! Skönt. Hade inte ens hunnit fått upp några tomtar i år. Så blev inte så mycket att plocka bort. Kanske nått att komma ihåg till nästa år ;P
Missar årets första kso idag. Bilen startar inte - igen! Blir så trött på den där skitbilen! Det betyder även att den inte kommer fungera imorgon när jag ska till skolan. Så jag får väl cykla. Ska kanske inte klaga. Det är inte jättelångt. Och jag har dubb på cykeln. Och jag behöver motionen. Så kanske till och med är lite bra att bilen inte startar. I alla fall för min kondition. Får klä på mig ordentligt bara. Och hoppas på varmare än -20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0