Västerås

Sitter på bussen påväg mot Västerås och Erik & Elin!
Är i Örebro nu. Så är en bit kvar.
Tur att ja har datorn i alla fall.. Så länge nu batteriet håller sig.
Sen får jag nöja mig med Chick.


Ska i alla fall bli riktigt roligt att hälsa på mina små E:n igen =)
Måste åka upp igen till dem sen när de flyttat med, och kolla in nya lägenheten!


Var hos pappa o mamma innan, jobbade med projektet.
Och vi fick det att funka!!! Så himla skönt!
Alla gröna pluppar lyser, och vi har kontakt med databasen, även trådlöst!!
Så nu är det bara den roliga programmeringsdelen kvar. =)
Så får vi hoppas att allt funkar på fredag igen när jag ska fortsätta..
Skulle ock inte fövåna mig om det lyckats pajjat helt utav sig självt tills dess.. Datorer har en tendens att alltid krångla.
Men nu ska jag inte tänka på det, för nu ska jag på minisemester till storstaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0