Vill ha mani

Har gått upp för en stund sedan och ätit frukost. Ganska nöjd med mig själv att jag lyckades gå upp klockan 9. =P Har mailat idt- killen och hoppas jag får hjälp. Sämst nog missade vi att lägga i sladden mellan handdatorn och datorn i lådan som jag tog med, så kan inte testa här hemma nu. Måste till pappa och hämta den först. Men de tar jag om jag får komma in med datorn till dom. Får se om de har tid med mig.


Har ni fått HM:s vår katalog?
De har så sjukt mycket snyggt i den. Vill beställa massa massa kläder därifrån!
Har hittat en vit tröja (den nedan fast vit), en vit blus, ett par skor, en blå top, tränings top, tränings byxor, matta, treggins, sjal, bh, handdukar, klänning, smink, armband.. hur mycket som hellst som jag vill ha!
Får nog kolla vad jag verkligen behöver, för kan inte betsälla allt. =)

Har nog fått någon slagt "vill ha" mani. Kommer på nya saker hela tiden som jag "Vekrligen Måste Ha".
Först är det de nya möblerna... Har kommit på att jag måste ha ett nytt vardagsrumsbord. (vårat håller verkligen på att ramla isär) och eftersom det jag hittat är vitt, så Måste jag ju faktiskt byta ut tv-bänken med eftersom den är svart, och jag kan ju inte ha flera olika färger på mina möbler... (!) ;P
Sen är jag ganska sugen på en skänk i vitt med istället för byrån i vardagsrummet.. Men det har jag inte lyckats övertyga Micke om än..
Sen i hallen så vill jag byta ut telefonbordet till en bänk med korgar under. Skulle passa in sååå mycket bättre! hehe
Sen har jag kommit på att jag vill ha en ny tavla över sängen. Den jag köpte förut passar inte så bra in. Vill ha en avlång istället. En som det står "Dröm vackra drömmar" på. Vet dock inte vart jag ska ha den gamla då... Nått får jag komma på. Annars kanske man kan sälja den? Den är ju riktigt snygg den med.

Ja ni ser hur det håller på i mitt huvud!? Inte undra på att jag inte kan sova på nätterna!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh den där tröjan va ju gör snygg!! Vill få min hm-katalog nu också =)

2010-01-06 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0