Desperate housewife

Okej! Nu kan jag nog inte hålla mig längre!!!
Har tänkt att jag skulle vilja berätta personligen för alla först innan jag sprider ut det på internet... Men jag har ju tyvärr ingen tid att träffa alla jag vill så ofta jag vill, så går väl fortast så här ;P
och så ville jag att allt skulle vara 110% säkert först...


Jag kommer snart att bli en Desperat Hemmafru!
Eller ja... så desperat är jag väl inte... och jag har ju jobb.. så någon hemmafru blir jag väl kanske inte heller..
MEN!
Jag äger ett hus!!
eller jag och jag.. Jag äger ett halvt hus. Och Micke äger den andra halvan!


Det måste vara värt ganska många vuxenpoäng va!? =D


På måndag ska jag till banken, huset ska betalas och jag ska få nycklarna!
Husförsäkring är fixad. Lån är fixat.
Bara att flytta in!
Eller ja.. lite renovering först.. Sen är det bara att flytta in! =)


Fast just nu fattar jag inte riktigt att jag ska flytta till hus... Det känns fortfarande lite overkligt.
Men det faller väl på plats på måndag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej men GRATTIS Sara!! Shiet skoja inte om vuxenpoäng hörru :P men är det där huset som Micke velat ha tidigare som du pratat om?? Så nu ska du flytta ur din fina lägenhet.. :P

2010-06-15 @ 22:25:52
Postat av: Sara

Tack Lisa! =)

Vet inte riktigt vilket du syftar på... men det ligger på Tre systrars väg iaf =)

Ja... du vill inte köpa den? ;P

2010-06-15 @ 22:36:04
URL: http://saraliin.blogg.se/
Postat av: moa

Åh fy tusan vad roligt Sara !

Men ska du bli bråtenbo?

2010-06-16 @ 18:42:55
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0