Första jobbveckan avslutad

Nu har jag gjort en vecka på jobbet. Det har gått riktigt bra! I alla fall enligt mig... ;P Har suttit bredvid mestadels, men även lagt några ärenden, rensat spam och varit på mitt första möte! Har inte vågat ta några samtal än.. men får se vad jag får göra nästa vecka! Har varit väldigt mycket nytt att ta in under veckan, arbetsuppgifter, information och medarbetare.. så har varit helt trött på kvällarna när jag kommit hem. Men det har varit roligt!


Är barnvakt just nu hos Granlunds. Stora är hos en kompis, och lilla har en kompis här och hoppar studsmatta ute i blåsten. Anledningen till att vi är barnvakt är att Linda och Cathrine ska cykla vätternrundan. Håller tummarna för att det går bra för dom =)
Nu kommer Micke snart med lunch!
Ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0