Hallå..?

Ännu en dag avklarad på jobbet, och mer än halva veckan gjord. Dagarna bara flyger förbi. Har snart jobbat i två veckor!
Idag tog jag mitt första samtal, och det ända hitills. Efter ett samtal så slutade det ringa folk. Kan ju inte påstå att det var mitt mest briljanta ögonblick i livet.
I telefonen hade jag två headset inkopplade, ett till mig som jag kan prata i, och ett till Henrik så han kunde lyssna ifall jag skulle få hjärnsläpp och fatta 0 av vad kunden sa. Båda headseten ligger på bordet när det ringer. Jag drar på mig ett och svara duktigt:

Jag: Välkommen till Sigma Support, det är Sara.
Kund: Hallå..?
Jag: Välkommen till Sigma Support, det är Sara.
Kund: Det hörs lite dåligt...

Då kommer Henrik till min undsättning och påpekar att jag har FEL headset på mig! XD I den jag har kan jag bara höra kunden, men inte prata. SMART Sara!
Hur smart känner man sig då..? Inte så smart kan jag säga.
Men man ska se det positivt. Då kan det bara gå bättre imorgon!


Har förövrigt fått godkänt att få ledigt mina tre dagar i sommar!
Då kommer nämligen Emma, Ingrid och Charlie hit och hälsar på ♥
Har även fått schema för sommare, ska jobba 06.30 - 15.30. Väldigt tidigt att gå upp... men då kommer jag i alla fall hem tidigt med! =) Och morgonstund har guld i mun som det heter.

Nu är det dags att sova så jag orkar med resten av veckan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer bli helt underbart på putte i parken :D. Nice brudar att umgås med :D.

2010-06-24 @ 16:33:18
URL: http://e_mange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0