Hejdå datasalen

Sitter nu för antagligen sista gången i datasalen på mediacentret. Känns lite vemodigt...
Kopierar över alla filer man samlat på sig under ett år, är ganska många!

Har sagt hejdå till en del, och en del återstår att ta farväl av. Har lyckatd hålla mig från att gråta hitills.. bara lite klumpar i halsen. Men känner jag mig själv rätt så dröjer det inte..

Idag har vi haft traditionell avslutning i aulan med tal och allsång. Fick tårta med!
Och vet ni vad!? Jag fick stipendie!! För att jag engagerat och bidragit till sammanhållning på mediecentret.. eller nått sånt =) Riktigt roligt! Duktiga Emma-G som fixade showen och och sprudlar av energi och glädje på skolan var den andra som fick stipendie! Whohoo!

Igår var det avslutningsfest på skolan, trerätters, underhållning och tävlingar! En fantastisk kväll att minnas! Och för första gången vann våran klass en tävling! Var frågetävling om händelser under året. Men såklart för att vi äntligen vann var det ända priset ä'ran ;P Men som vinnarskallar som vi är blev vi överlyckliga! =)

Ett fantastiskt år. Kommer sakna det så grymt mycket.. Kan vara det roligaste året hitills!!


Och snart åker vi på avslutningsresa till Karlstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0