Argentinsk grillkväll & islandshästar

Helgen har varit riktigt bra! Har haft fullt upp, så egentligen först nu jag är hemma...
I fredags när jag kommit hem från jobbet åkte jag och Micke ut för att fira att Jenny fyllt år! Hon har snart bott i sitt hus i ett år, och jag hade fortfarande inte varit där och hälsat på, men nu äntligen kom jag dit! Var ett jättefint gammalt hus vid en sjö. Hur mysigt som helst! Anyway... det bjöds på god mat och dryck, och superfina (och goda) tårtor. Jättetrevligt att träffa Jenny igen, blir inte så ofta när man jobbar så olika tider.

Lördag morgon, halv tio, hämtade Carro och hennes mamma upp mig för att åka till Öfalla och rida Islandshästar. Var ute i två timmar på en tur i skogen. Hur mysigt som helst! Fick även gallopera flera gånger, och det var riktigt roligt! Gick inte att sluta le =) Vilken känsla!
Tack Carro för en jätterolig födelsedagspresent!
Dock har jag fruktansvärt ont i hela kroppen idag...

Efter ridningen var det Argentinskgrillning hos Linda och Daniel. Det var min och Lindas tur att stå för maten, ohc det blev grillspätt, potatis mes sås och salsa - enligt argentinska recept. Och till efterrätt grillad banan med choklad. Allt blev riktigt gott! Självklart hade vi även argentiskt vin till. Mycket trelvig kväll!

En mycket trevlig helg!
Nu längtar jag dock tills imorgon, när jag får nycklarna till huset!

Vi var förbi där förut idag med Linda, Daniel och barnen och kollade lite. Längtar tills allt blir iordning och klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0