Helg i Karlstad

Nyligen hemkommen efter en helg i Karlstad. Har varit och hälsat på Robin och Stina. En mycket trevlig helg med lite shopping, god mat, dricka och biljard! Kan väl inte påstå att jag var någon mästare på biljard... kan kanske vara tequilans fel? Men roligt var det i alla fall! Fick träffa deras katt med, Napoleon,  jättesöt och mysig =) Verkar som alla skaffar djur... vad ska jag skaffa mig? En guldfisk kanske? Ungefär vad jag orkar med...=P

Blev en slapp-söndag i soffan hos R & S, tills vi kände att vi kunde köra hem. Då blev det snabb besök hos Granlunds med fika först, och sen till pappa på mer fika.
Nu blir det soffläge igen framför nån film... lagom jobbigt en söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sara du behöver väl inget husdjur, du har ju Micke ;)

2010-03-22 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0