längtar!

Måndag och back in town. Helgen i Sälen var bra, kunde varit lite bättre väder.. men så kan det va. Känns som jag varit borta längre än en helg.. Skönt att vara hemma igen i alla fall.
Skolan idag gick bra, blev klar med Flash-slutprojektet (om jag inte kommer på nått mer flashigt att lägga till), sen hjälpte Charlie mig att färga håret. Hann även med att "laga" en massakerad kudde.. Blev också Pump efter skolan, så får se hur det går att till skolan imorgon.. =P Får väl krypa fram i värsta fall...


Längtar tills imorgon nu!!! Inte till den muntliga övertalningspresentationen som man nog skulle kunna tro, nejdå. Utan till trippen till Örebro efter skolan! Då åker nämligen jag, Ingrid och Erik till storstaden för att kolla på Kent live!!! Ska bli sjukt kul!


 

Ska kolla klart på repriserna av förra tisdagens serier, så blir det sova sen så det blir imorgon fort!
Natti


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh roligt med Kent :)



åh du Sara, jag vill till London nuuuuuu !

2010-03-30 @ 20:18:36
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0