Stieg Larsson maraton & mustasch

I fredags var det som sagt Kärlek på schemat. En föreläsare pratade om relationer, kärlek, förhållanden och allt där omkring. Väldigt duktig och intressant att lyssna på. På eftermiddagen hölls seminarier kring olika ämnen man fick välja på. En kul och annorlunda dag.

På kvällen var det fest inplanerat. Gick iväg till Kajsa där det var förfest! Där laddades det upp med musik och bål! Mycket skoj =) Sen knallades det ner till Wickan och Mustasch. Mycket folk, hög musik, röj. Nice! En riktigt bra kväll!


Början på lördagen spenderades sovandes. Tror jag sov till två... nästan rekord? Men då mådde jag hyffsat ok med, så kanske är det som ät botet mot bakfylla? Sova halva dagen?
När jag väl vaknat till och frächat upp mig blev det ut på prommenad med Emma och Ingrid för att få lite luft. Och hämta filmer hos mamma o pappa. Nämligen Stieg Larsson maraton inplanerat!!
Kvällen bjöd på melodifestival, pizza och Stieg Larsson filmerna 1, 2 och 3! En hel del tv... och på slutet var det svårt att hålla ögonen öppna. Men tror sista filmen var ganska ok. Inte lika bra som ettan, men hyffsat bra. Lite seg på sina ställen, vilket gjorde det svårt att hålla sig vaken 2 på natten...
Men nu har jag i alla fall sett alla filmerna! Äntligen!

Söndagen har varit väldigt söndagig = seg. Blev i alla fall besök hos Micke och Carro... Annars har inget spännande hänt.
Nu blir det att ta nya tag till en ny vecka! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0