Inflyttningsfest 2

Idag är det dags för inflyttningsfest 2: för släkten. Har haft lite funderingar på hur alla ska få plats. Men med lite mannbortfall verkar det lösa sig :)
Har bakat pajer och cheescakes i veckan, får som tur var hjälp av mamma och mormor med pajer. Ska även få låna tallrikar och sånt av mamma. Tr då jag inte har så det räcker... ;P
Ska snart ringa dem och kolla om jag kan komma och hämta lite grejer..

Håller just nu på med att städa huset och möblera så alla har någonstanns att sitta. Om några sitter i soffan går det nog ihop!

Kan ju passa på med att visa lite av vardagsrummet som jag glömt visa hur det blev!
Här har jag nu försökt pressa in så alla ska få plats runt matsalsbordet. Tur att jag köpte ett med iläggsskivor!
Nu får ni se fondtapeten med i full size :)



Nya soffan som jag inte heller visast tidigare...
Från Chilli i Örebro. Ena sidan divan och andra djupt hörn.
Ryamatta från Hammarö juridiska (eller skräpboa som vi kallar det ;))



Hemmabiosystemet inkopplat med. Tyvärr fick inte allting plats i bänken då... så xboxet och bluray spelaren får stå ovanpå.
Men ljudsystemet funkar bra! Riktigt bra ljud! :)




Nu ska vi bara hitta lampor till att ha över tvbordet och matsalsgruppen.. så är det hyttsat klart.

Nu ska jag fortsätta och sedan åka till mamma och hämta saker!  :)
Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0